Lue keskustelun säännöt.
Onko teillä tallella Mannerheimin allekirjoittama
07.12.2013 |
kirje jossa kerrotaan omaisen kaatuneen sankarivainajana? Harmittaa kun äitini aikoinaan poltti sen mummon kuoleman jälkeen.
Kommentit (2)
Ei se äitisi Mannerheimin allekirjoittamaa kirjettä polttanut, ajattele paljonko olisi joutunut niitä allekirjoituksia päivässä pahimmillaan kirjoittamaan. Ihan hyvin sen olisi silti voinut säästää, ei se yksi kirje niin paljon tilaa vie säilytettäessä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
On, useampikin. Mutta Mannerheimin allekirjoitus noissa ei ole "aito" vaan faksimili.