Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen haudalle/haudoille veit aattona kynttilän?

Vierailija
26.12.2006 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä ja isovanhemmat kuolleet.

Vierailija
2/3 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummolleni, papalleni, toiselle papalleni, miehen mummuille ja papoille, yhdelle minulle rakkaalle miehelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun ystävälleni ja esikoisen ystävälle (siis äiti ja poika).. näille tyttäreni oli tehnyt myös joulukortit. lisäksi minä vein rakkaalle mummilleni ja toisille isoanhemmilleni sekä yhdelle tädille, joka hoisi minua pienenä. myös pikkuveljeni muistoksi sytytin kynttilän erään kauniin puun juurelle (hänet on oikeasti haudattu toiselle hautausmaalle sellaiseen hautaan jossa on muitakin eikä siinä ole edes veljeni nimeä... )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan