Lue keskustelun säännöt.
Me voidaan joutua kaikki vielä arabien koston uhrikisi, jotka olemme katsoneet Saddamin hirttovideota
Kommentit (2)
Vierailija:
Vähän niinkuin Ringissä :DD
Jos noin olisi, huh!!!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vähän niinkuin Ringissä :DD