Lue keskustelun säännöt.
Kihomatoja...
01.01.2007 |
Onko teillä kokemuksia asiasta? Se apteekista ilman reseptiä -kuuri on nyt syöty koko perhe, mutta tehonneeko miten hyvin? Käsiä pestään, vuodevaatteet ja pyyhkeet vaihdettu yms.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla