miten paketoisin itse tehdyt suklaakonvehdit?
ja voikohan ne kuljettaa sulamatta parin tunnin matkan ajan..? kiittis!
Kommentit (5)
pahvinen vai peltinen?
miten ne suklaat säilyivät? idea kuulostaa aika hyvältä!
Ihan hyvänä säilyivät, pidin niitä viileäkaapissa ja ne meni kulutukseen sitten heti kun lahjat oli avattu :) -9-
meillä on se että suklaat pitää kuljettaa toiseen osoitteeseen ja ne saattavat lämmetä matkalla. sitä yritän jollakin tapaa ehkäistä ennalta.
muuten, jos laittaisi leivinpaperin tilalle kakkupaperin, olisko kiva? -ap
mahtaakohan löytyä kaupasta.. ;0)
kiitos vinkeistä! mulla olisi vielä kotona omia ja isoäidin tekemiä pitsejä joita aion jollakin tavalla hyödyntää paketoinnissa. harras toiveeni olisi että jätettä syntyisi mahdolisimman vähän.
se sotkeentuu rumaksi jos suklaat pääsevät vähääkään sulamaan, eikö vain?