Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olet ajatellut tehdä torjuaksesi omalta osaltasi ilmastonmuutosta?

Vierailija
07.01.2007 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En roskaa:) Ihan yksinkertaisia juttuja, mitkä olen tehny jo pitkään. Ainoo mikä harmitti etten jaksanu kiinnostuu kestovaippailusta...

Vierailija
2/3 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostan kaupasta hinnan perusteella. Tosin usein tämän allergian kanssa se tarkoittaa, että ostan sitä kalleinta, joka joskus on jotain ekologista hömppää.



En aja autolla, koska ei ole varaa pitää autoa. Mutta jos olisi rahaa, ajaisin varmasti.



En siis arjen valinnoissani todellakaan ajattele mitään ilmastonmuutosta. On vähän pienemmät asiat mulle tällä hetkellä tärkeämpiä. Enkä nyt kiellä sitä, etteikö ilmastonmuutos voisi niihin arjen asioihin joskus jotain vaikuttaakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on 02 ja kuluttaa enemmän kuin uudet.



Koitan kierrättää ja meilläkestovaippaillaan. Kompostoin biojätteet. Uuden pesukoneen ostan heti, kun saan rahaa, säästää sähköä ja vettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan