Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluuko emättimen etuseinämässä olla jokin

Vierailija
08.11.2012 |

lörpäke? Hieman suuaukon yläpuolella. :/

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on erilaista poimua ja limakalvolörpäkettäkin varsinkin siinä suuaukon lähellä. Moni huomaa ne vasta synnytyksen jälkeen jos aukko jää hieman auki jolloin ne siellä sisällä aina olleet lörpäkkeet näkyvät ulospäin nyt. Mutta seksissähän ne vaan antaa lisähierontaa miehelle ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi