Lue keskustelun säännöt.
Sun ankee kaveri pitää jumppaa!
30.01.2012 |
Perse on ainut hyvä minkä takia käy siellä kun akka kääntää naaman eteen ei hyvä!Aina vaimoa Ippeä pannessa muistelen jumppamuijan persettä ja laukean heti!Jokke-setä
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla