Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras nettivaatekauppa

Vierailija
06.02.2012 |

Ei lasketa nelly tai hm

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko paras, mutta itse tykkään niiden vaatteista ja kaikki on pelannut hienosti.



Lapsille dpam.

Vierailija
2/3 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaiseen ideaan. Väinön vintti! Myy samoja merkkejä kuin monet muut nettikaupat, mutta vanhempaa mallistoa --> selvästi halvempia vaatteita! Mua se ei haittaa, koska kirpparilta tai kavereilta saatuna on kuitenkin joitain vuosia vanhoja. nyt saa sentään käyttämättömiä! Ainut miinus, ettei aina ole just sopivaa kokoa saatavilla. En ainakaan toista vastaavanlaista tiedä Suomessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aina olen ollut todellä tyytyväinen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi