Huolisitko miehen
jolla 3 lasta kahdelle naiselle? Jos olisit itse rauhaa rakastava 1 lapsen yh?
Kommentit (16)
Huolisitko miehen jolla 3 lasta kahdelle naiselle? Jos olisit itse rauhaa rakastava 1 lapsen yh?
NO KYSYMYS KUULUU HUOLISIKO mIES SINUT?
miehen sanalla on paljon enemmän arvoa, kuin naisen!
Mä voisin ottaa, jos muuten "sopiva". En haluu enempää lapsia, niin tuskin hänkään.
ei tuon perusteella voi päätellä mitään. Minkä takia on eronnut? Jos on itse lähtenyt lätkimään eikä kunnon uskottavaa selitystä löydy, en ehkä ottaisi. Ei tuollaisiin kuitenkaan kannata takertua, jos mies tuntuu sulle hyvältä ja oikealta. Älä ainakaan ihan heti ole sille tekemässä lapsia niin sulla on aikaa katsastella tilannetta ja tarvittaessa poistua kuvioista. Eron syitähän voi olla vaikka mitä, ei se välttämättä kerro siitä että mies ei ole kykeneväinen suhteeseen tai isäksi.
Mutta minusta ei ole yhtään syytä tehdä lapsia useamman kuin yhden ihmisen kanssa.
Huolisitko miehen jolla 3 lasta kahdelle naiselle? Jos olisit itse rauhaa rakastava 1 lapsen yh?
NO KYSYMYS KUULUU HUOLISIKO mIES SINUT?
miehen sanalla on paljon enemmän arvoa, kuin naisen!
Ei tasan ole merkitystä miehen sanalla yhtään enempää kuin naisenkaan sanalla.
jolla on yksi oma lapsi ja toinen huollettava, joka on siis miehen ex-vaimon lapsi, saanut alkunsa jostain syrjähypystä. Mies on toiminut lapselle isänä. Täytyy myöntää, että hankalina päivinä suorastaan vituttaa, että pitää hyysätä siinä jonkun eksänkin kakaraa, mutta eihän se lapsiparka edes tiedä asioiden todellista laitaa ja onhan tuo nyt mieheltä ihan selkärangallista toimintaa kuitenkin.
jolla on yksi oma lapsi ja toinen huollettava, joka on siis miehen ex-vaimon lapsi, saanut alkunsa jostain syrjähypystä. Mies on toiminut lapselle isänä. Täytyy myöntää, että hankalina päivinä suorastaan vituttaa, että pitää hyysätä siinä jonkun eksänkin kakaraa, mutta eihän se lapsiparka edes tiedä asioiden todellista laitaa ja onhan tuo nyt mieheltä ihan selkärangallista toimintaa kuitenkin.
mies osoittaa vastuuntuntoa.
Mutta minusta ei ole yhtään syytä tehdä lapsia useamman kuin yhden ihmisen kanssa.
Mieheni teki alle parikymppisenä lapsen silloisen tyttöystävänsä kanssa. Nainen halusi sitä kovasti, suorastaan vaati, vaikka varmasti tajusi ettei silloisesta vastuuttomasta päihteiden väärinkäyttäjästä ole kunnon isäksi. No, lapsi tuli ja on olemassa edelleen.
Sittemmin minä pistin miehen kanssa hynttyyt yhteen, ja meille on esikoinen tulossa. En oikein näe syytä, miksei mies voisi saada minunkin kanssani lasta, ja tällä kertaa mieskin haluaa sen lapsen.
Eri asia sitten taas on vaikka tämä miehen ex, jolla tällä hetkellä 3 lasta kolmen eri miehen kanssa, pakko vain saada niitä lapsia. Yh:na elelee.
mies tasan määrää kaapinpaikan, joten miehen sanalla on paljonkin väliä.
mies vie ja nainen vikisee! näin on näppylät!
Vaikea sanoa, kun en tiedä, millainen se mies ITSE olisi. Tapanani on aina ollut valita kumppanini heidän itsensä takia.
Mutta asuisin lapseni kanssa omassa kodissani ja mies omassaan.
Meillä tehdään näin. Ja miehellä neljä lasta kahden naisen kanssa.
Vaikea sanoa, kun en tiedä, millainen se mies ITSE olisi. Tapanani on aina ollut valita kumppanini heidän itsensä takia.
mies jonka kanssa perheen perustaa täytyy olla ekaa kertaa naimisissa ja se minun kanssani. Muu ei kelpaa.
lapsia ei saa olla muille.
näin vaadin ja myös sain.
Saattaa olla kyseessä muuten narsisti joka laittaa naisen paksuksi ja alistaa kunnes nainen sit lopulta herää onglemiin - mut yhteisen lapsen kanssa vaan aika pitkittyy... narsistithan ovat legendaarisen hyviä iskemään naisia.
Yksi ero vielä voisi olla niin, että mies on olosuhteiden uhri, kaksi kertoo jo siitä, että mies ei ole oikeasti sitoutunut.