Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamala kaipuu lomamatkalle johonkin lämpimään, mutta

Vierailija
30.01.2012 |

eipä onnistu tänävuonna ainakaan :((

Bruttotuloni vain 1500e/kk ja kesäkuun alusta jään taas työttömäksi.

Huokaus:((

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari matkaa varattuna. Silti uusia matkoja katselen. Tuloni ovat alle sinun tulosi ja minä jään myös työttömäksi kesän alusta.

Silti tiedän, että pärjään ja onneksi on taloudessa toinenkin tienaava.

Vierailija
2/4 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari matkaa varattuna. Silti uusia matkoja katselen. Tuloni ovat alle sinun tulosi ja minä jään myös työttömäksi kesän alusta.

Silti tiedän, että pärjään ja onneksi on taloudessa toinenkin tienaava.

tämä toi lohtua kylmään päivään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

halpalennolla Espanjaan ja siellä edullinen majoitus? Eihän se nyt niin lämmin kohde ole kuin moni muu, mutta olisi se lämpimämpi kuin Suomi talvella.



Itse olen ollut Barcelonassa maaliskuussa ja oli ihanan toukokuinen ilma, jonain päivänä jopa kesäinen.

Vierailija
4/4 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

halpalennolla Espanjaan ja siellä edullinen majoitus? Eihän se nyt niin lämmin kohde ole kuin moni muu, mutta olisi se lämpimämpi kuin Suomi talvella.

Itse olen ollut Barcelonassa maaliskuussa ja oli ihanan toukokuinen ilma, jonain päivänä jopa kesäinen.

olimme viime kesänä ja ei sekään reissu kuitenkaan ihan ilmainen ollut.

Mutta kiitos kuitenkin:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan