Lue keskustelun säännöt.
Onko nyt menossa joku Anna-lehden kampanja vai miksiköhän mulle tuli
06.02.2012 |
kotiin viime viikon Anna? En ole lehteä tilannut ja tuolla takana nimen yläpuolella lukee vielä "kesto." Täh?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla