Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kun edesmennyt

Vierailija
02.03.2012 |

Arkkiatri Arvo Ylppö sai kirjetä, ne olivat osoitettu joskus näin, Hyvä arkkipiispa, patriootti, patriarkka ja arkkipatri ,,, oevoe

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin ei ollut vielä nettiä, mistä tarkastaa ;)

että oli arkkiatri.

Mitä johtopäätöksiä tästä voi tehdä? Että ihmiset on yhtä urpoja kuin ennen, eikä sen lisäksi osaa käyttää nettiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi