Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen sossupummi!

Vierailija
06.02.2012 |

Saan yh-lapsilisäkorotuksen kahdesta lapsesta. yhteensä melkein 100 euroa kuukaudessa.



Veroja maksan 1700-2400 kuukaudessa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOINEN!!!!11



Ja vielä yh:kin, eli täyttä pohjasakkaa.

Vierailija
2/2 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sossun puoleen käännyn, kunhan lapsi syntyy, mikäli jää mahdollisuus saada toimeentulotukea. En tosin ole yh, joten lienen vielä ihmisten kirjoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi