Lue keskustelun säännöt.
KÖYHÄT, KÖMPIKÄÄ TAKAISIN LUOLIINNE!!! NYT LÄHTEE LEIPÄJONOT :DD
Kommentit (7)
ja en oo käyny leipäjonois,vaikka oon köyhä.
Kyllä ruokaa aina saa ostettua:)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
VERON MAKSAJANA KYLLÄSTYNYT AUTTAMAAN LUUSEREITA, NYT SE ON VIHDOIN TOTTA, AUTTAMINEN LOPPUU TÄHÄN!!!
VERON MAKSAJANA KYLLÄSTYNYT AUTTAMAAN LUUSEREITA, NYT SE ON VIHDOIN TOTTA, AUTTAMINEN LOPPUU TÄHÄN!!!
Meillä miehen tulot tippuu 200 ekellä työpisteen vaihduttua, joten eikun asumistukea hakemaa!! ja tässäkin mennää ojasta allikkoon jos asunnon korkojen verovähennys oikeus viedään niin kuitenkin valtio maksaa asumistuen muodossa sen!!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Niinistöä voittamaan.
Lähes kaikki Halosta äänestäneet (muut kuin sossut) ovat katuneet päätöstään ja antoivat nyt äänet Salelle.
No sehän on hyvä asia.