Mitä mieltä ihmisistä facebookissa,, jotka vaihtaa profiilikuvaa
viikottain? Entäs ne, jotka laittaa profiilikuvakseen sen tietyn, yhden ja saman ystävän kanssa jokaisessa kissanristiäisissa otetuista yhteiskuvista? Mietin, miltä mahtanee muista ystävistä tuntua, kun yhdellä vaihtuu profiilikuva viikottain ja joka kerta kuva on otettu tämän samaisen ystävän kans.
En mä ainakaan haluais loukata kenenkään ystäväni tunteita noin.
Kommentit (7)
pari kaveriani, jotka kommentoi koko ajan toisilleen "oot ihana, rakas, murunen, i lav juu" ja tykkää ja kommentoi joka ikistä kuvaa ja päivitystä. Muiden yhteisten kavereiden juttuja ja kuvia ei kommentoida mutta annas kun jompikumpi näistä naisista julkaisee jotain, niin heti on tää toinen jotain "ihanaa" kommentoinut siihen.
Ap
Eikä kelpuuta sua mukaan leikkeihin? Hohhoijaa, kasva nyt aikuiseksi.
Mullakin on sellaisia kaksi. Molemmat sekä livenä että FB:ssä.
Asutaan samalla paikkakunnalla ja ollaan livenäkin ennen oltu kavereita. Mut ei enää, edes näköjään tuolla facebookissa. Jutellaan jos kasvokkain osutaan, mutta muuten on yhteydenpito katkennut. Minä en enää viitsinyt joulunakaan heitä muistaa, kun ei noistakaan suunnista ole pariin vuoteen mitään minullepäin tullut. Olen sentään kummitäti näistä toisen lapselle? Kummilasta toki muistin, mutta eipä siitäkään kiitosta tullut. Joskus jos kommentoin esim. tän toisen kaverini julkaisuihin jotakin, tai kysyn jotakin asiaa, ei tämä vaivaudu kommentoimaan / vastaamaan mitään. Muille, näille omille "murusilleen" kyllä. Se risoo! :-D Mietin, mitä hemmettiä tuo tuollainen käytös on.
Ap
Oli ne sitten kenen kanssa otettuja tai vaihtavat ne niitä vaikka joka päivä. Sen verran aikuinen olen.
Minä vaihdan kuvaa kerran vuodessa, ehkä. Olen juuri ajatellut, kuinka kivaa on, kun kaverit vaihtavat teeman mukaan kuviaan, esim. jouluna ja nyt uuden vuoden lähestyessä. Oikein odotan innolla, mitä kivaa ovat keksineet. Esim. kun joulun alla satoi ensilumi, aika moni oli tehnyt lumesta ukon, lemmikkinsä tms. ja laittoi sen kuvan profiilikuvakseen. Se oli minusta tosi kivaa! Ja siis itse en jaksa vaihdella, eikä minulla hyviä kuvia olekaan. Joo, ja olen 50 v.
kuinka sisäsiittoinen onkaan. "Me ei olla muitten kaa"-ajattelutapa. Naiset osaa olla ilkeitä toisilleen. Hymyillään, mutta silti puukotetaan.