Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko sinulla vauva joka sai vähän aikaa sitten nimen?
11.02.2012 |
Onko isäsi 50-60 v ikäisekseen todella hyväkuntoinen ja huumorintajuinen mies.. ja naimisissa edelleen äitisi kanssa?
Minulla on nimittäin suhde sellaiseen mieheen, olen itse 35 v.
Kaipaisin näkemyksiä, miten suhtautuisit jos isäsi ja äitisi eroaisivat tällaisen tilanteen takia?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
ikävää, ettei ikäisesi löydä ikäistään seuraa, vaan joutuu tyytymään vanhaan ukkoon.
luuletko olevasi special?