Minä, minä, minä, miiiinä, miinä , miiinä
Kommentit (6)
Salossa lapsuuteni ja nuoruuteni asuneena tunnistan tuon varsinaissuomalaisen asenteen. Ei silti, että pohjalaisetkaan mitään empatian kukkasia olisivat (suku siis sieltä ja oma luonnekin enemmän sinnepäin... ;=))))
Vierailija:
Turkulaisen arkiveisuMää. Mää. Määmää.
Älä tuppa, et sää.
Mää.
Kyl mää ossa, mää kyl tierä!
Mää kyl pysty. Mää en sierä.
Sää et mikkä, see ei kukka.
En mää viitti teijä mukka.
En mää viitti, en mää jaksa.
En mää tahro. Mää en maksa.
En mää kanna, en mää tykkä.
Mää en työnnä enkä lykkä.
Saiks sää? Kui sää? Mulki kuuluis.
Määki tartte. Mulja, Mulja.
Kunnei mulkukka koskamittä?
Kui?
On vaan niin kertakaikkisen huippu juttu :)
Oisko ton kirjoittaja Heli Laaksonen?
Turkulaisen arkiveisu
Mää. Mää. Määmää.
Älä tuppa, et sää.
Mää.
Kyl mää ossa, mää kyl tierä!
Mää kyl pysty. Mää en sierä.
Sää et mikkä, see ei kukka.
En mää viitti teijä mukka.
En mää viitti, en mää jaksa.
En mää tahro. Mää en maksa.
En mää kanna, en mää tykkä.
Mää en työnnä enkä lykkä.
Saiks sää? Kui sää? Mulki kuuluis.
Määki tartte. Mulja, Mulja.
Kunnei mulkukka koskamittä?
Kui?