Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäköhän kuuluu Malawilaiskaksosille?

Vierailija
31.12.2006 |

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tytöt ovat laitoksessa. Aikataulusta ei ole yhtään tietoa, kuinka kaikki sujuu. Aluksi sain kuulla, että turvapaikkapäätös pyritään tekemään 3 kuukaudessa, mutta aikaa on kulunut nyt puoli vuotta, eikä päätöksestä ole tietoakaan. Normaalisti aikaa kuluu puolesta vuodesta puoleentoista vuoteen. Toivotaan kuitenkin, että päätös saataisiin pian.



katja

Vierailija
2/24 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun oli vastaava aloitus, niin vastasit siihen myös heti (niin, minäkin taidan olla täällä aina).



Enemmänkin nyt tulee mieleen, että teet itse aloituksen, ja vastaat siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä aika paljon päivästä (ja yöstä) menee täällä netissä pyöriessä. Ja siinä sivussa aina katson tätä av: takin. Niin, eipä mitään syytä olisi itse itseltäni kysellä, eli en tosiaan itse näitä aloita. Vastaan toki, jos jotain kiinnostaa.



katja

Vierailija
4/24 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli et ole toiminut Suomen lakien mukaan niin mitä mieltä olet siitä, että tämä tekosi varmasti kannustaa lasten hyväksikäyttäjiä hakemaan noin vain adoptiolapsen kehitysmaasta?

Vierailija
5/24 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkin, että kyseessä ei ole osaltani mitään laitonta. Toisekseen, en ole tyttöjä Malawista hakenut, vaan heidän enonsa on heidät Suomeen tuonut. Toivon tietysti että tytöt itselleni saisin, koska kaikessa olen toiminut lain mukaan ja noudattanut viranomaisten ohjeita. Enkä usko, että jos tytöt saan, sen millään tavoin mahdollistavan kenenkään laitonta lasten tuontia.



katja

Vierailija
6/24 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette TIETOISESTI valehdelleet Suomen viranomaisille, että lasten eno Edson olisi tyttöjen isä. Ilman tätä isäsuhdetta ette olisi lapsia edes Suomeen saaneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/24 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en valehtele, koska tiedän itse kuitenkin mitä olen tehnyt ja miksi. Yhdellekkään viranomaiselle en ole mitään valehdellut. Niin, kaikkea en valitettavasti voi täällä kertoa... mutta mikäli olisin jotakin laitonta tehnyt, sen varmasti sitten tietäisivät myös viranomaisetkin.



katja

Vierailija
8/24 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

21: edson todella on virallisesti lasten isä. Ei tosin biologinen. eri asia sitten on, onko isäksi kykenevä tai halukas.



katja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/24 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


21: edson todella on virallisesti lasten isä. Ei tosin biologinen. eri asia sitten on, onko isäksi kykenevä tai halukas.

katja

Vierailija
10/24 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

www. mtv3. fi/45min



sieltä netti TV ja 15.11.2006 ja valitse taistelu malawilaisista kaksosista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/24 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tietää, että sinä nämä aloitukset teet, kun joka ikisessä aloituksessa on sama kirjoitusvirhe. Ja sinä heti kärppänä kommentoimassa alta aikayksikön.



Ja sinä olet yks rikollinen etkä mitään muuta.

Vierailija
12/24 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin toivoisin todella että saisit tytöt takaisin, parempihan heidän täällä suomessa olisi hyvässä ja rakastetussa perheessä olla.. ja te muut voisitte lopettaa sen toisten arvostelemisen, luulis olevan parempaa tekemistä teilläkin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/24 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


ainakin toivoisin todella että saisit tytöt takaisin, parempihan heidän täällä suomessa olisi hyvässä ja rakastetussa perheessä olla.. ja te muut voisitte lopettaa sen toisten arvostelemisen, luulis olevan parempaa tekemistä teilläkin..

Vierailija
14/24 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseasiassa ekaa kertaa vauvalehden palstaa lukemassa ja enpä tiedä tulenko toista kertaa :o(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/24 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katja itse aloittanut keskustelun. Mukava itseltä kysyä ja vastata. Mitä haet tällä?

Vierailija
16/24 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen odotellaan uvin päätöstä tyttöjen kohtalosta. Päätöstä oleskeluluvan/turvapaikan suhteen ei ole vieläkään tehty.



kasvattiäiti

Vierailija
17/24 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt 2 kuukauteen. Mutta toivottavsti pian saan nähdä. Tapaamisasiaa käsitellään pian uudestaan.



2

Vierailija
18/24 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä 2=katja

Vierailija
19/24 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikkoihin niin heti on katja palstalla.

Vierailija
20/24 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä kyllä laittanut ja miksi olisinkaan laittanut. Istuskelen aika usein kyllä tässä netin ääresä ja vastaan kyllä jos joku kysyy.



katja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän