Mitäköhän kuuluu Malawilaiskaksosille?
Kommentit (24)
Viimeksi kun oli vastaava aloitus, niin vastasit siihen myös heti (niin, minäkin taidan olla täällä aina).
Enemmänkin nyt tulee mieleen, että teet itse aloituksen, ja vastaat siihen.
Joo, kyllä aika paljon päivästä (ja yöstä) menee täällä netissä pyöriessä. Ja siinä sivussa aina katson tätä av: takin. Niin, eipä mitään syytä olisi itse itseltäni kysellä, eli en tosiaan itse näitä aloita. Vastaan toki, jos jotain kiinnostaa.
katja
eli et ole toiminut Suomen lakien mukaan niin mitä mieltä olet siitä, että tämä tekosi varmasti kannustaa lasten hyväksikäyttäjiä hakemaan noin vain adoptiolapsen kehitysmaasta?
kuitenkin, että kyseessä ei ole osaltani mitään laitonta. Toisekseen, en ole tyttöjä Malawista hakenut, vaan heidän enonsa on heidät Suomeen tuonut. Toivon tietysti että tytöt itselleni saisin, koska kaikessa olen toiminut lain mukaan ja noudattanut viranomaisten ohjeita. Enkä usko, että jos tytöt saan, sen millään tavoin mahdollistavan kenenkään laitonta lasten tuontia.
katja
Olette TIETOISESTI valehdelleet Suomen viranomaisille, että lasten eno Edson olisi tyttöjen isä. Ilman tätä isäsuhdetta ette olisi lapsia edes Suomeen saaneet.
en valehtele, koska tiedän itse kuitenkin mitä olen tehnyt ja miksi. Yhdellekkään viranomaiselle en ole mitään valehdellut. Niin, kaikkea en valitettavasti voi täällä kertoa... mutta mikäli olisin jotakin laitonta tehnyt, sen varmasti sitten tietäisivät myös viranomaisetkin.
katja
21: edson todella on virallisesti lasten isä. Ei tosin biologinen. eri asia sitten on, onko isäksi kykenevä tai halukas.
katja
Vierailija:
21: edson todella on virallisesti lasten isä. Ei tosin biologinen. eri asia sitten on, onko isäksi kykenevä tai halukas.katja
www. mtv3. fi/45min
sieltä netti TV ja 15.11.2006 ja valitse taistelu malawilaisista kaksosista.
Kaikki tietää, että sinä nämä aloitukset teet, kun joka ikisessä aloituksessa on sama kirjoitusvirhe. Ja sinä heti kärppänä kommentoimassa alta aikayksikön.
Ja sinä olet yks rikollinen etkä mitään muuta.
ainakin toivoisin todella että saisit tytöt takaisin, parempihan heidän täällä suomessa olisi hyvässä ja rakastetussa perheessä olla.. ja te muut voisitte lopettaa sen toisten arvostelemisen, luulis olevan parempaa tekemistä teilläkin..
Vierailija:
ainakin toivoisin todella että saisit tytöt takaisin, parempihan heidän täällä suomessa olisi hyvässä ja rakastetussa perheessä olla.. ja te muut voisitte lopettaa sen toisten arvostelemisen, luulis olevan parempaa tekemistä teilläkin..
itseasiassa ekaa kertaa vauvalehden palstaa lukemassa ja enpä tiedä tulenko toista kertaa :o(
Katja itse aloittanut keskustelun. Mukava itseltä kysyä ja vastata. Mitä haet tällä?
Edelleen odotellaan uvin päätöstä tyttöjen kohtalosta. Päätöstä oleskeluluvan/turvapaikan suhteen ei ole vieläkään tehty.
kasvattiäiti
nyt 2 kuukauteen. Mutta toivottavsti pian saan nähdä. Tapaamisasiaa käsitellään pian uudestaan.
2
viikkoihin niin heti on katja palstalla.
enpä kyllä laittanut ja miksi olisinkaan laittanut. Istuskelen aika usein kyllä tässä netin ääresä ja vastaan kyllä jos joku kysyy.
katja
Eli tytöt ovat laitoksessa. Aikataulusta ei ole yhtään tietoa, kuinka kaikki sujuu. Aluksi sain kuulla, että turvapaikkapäätös pyritään tekemään 3 kuukaudessa, mutta aikaa on kulunut nyt puoli vuotta, eikä päätöksestä ole tietoakaan. Normaalisti aikaa kuluu puolesta vuodesta puoleentoista vuoteen. Toivotaan kuitenkin, että päätös saataisiin pian.
katja