Lue keskustelun säännöt.
Mitäköhän kuuluu Malawilaiskaksosille?
Kommentit (24)
paremman vuoden toivotuksista. Niitä tosiaan tarvitaan. Edsonille ei kait kuulu kummempia.
katja
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Yleishaarukkaa miten näitä asioita on käsitelty?
Toivottavasti asia selviää pian!