Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupan maito

Vierailija
06.01.2007 |

Mikä se nykysuositus onkaan, että minkä sorttista kaupan maitoa lapselle ruvetaan sitten aikanaan tarjoamaan? Mä oon kuullu nyt kaikenlaisia vaihtoehtoja kulutusmaidosta, kevytmaidosta tai rasvattomasta maidosta?

Ja minkälaisella tahdilla kaupan maitoon vois siirtyä? Meillä kohta vuoden ikänen lapsi. Oon laittanu ruokiin jo kaupan maitoo ja on syöny juustoo, jogurttia yms. Nyt oon muutaman kerran hörppyyttäny mukista maitoo (rasvatonta). Vielä ei oikeen oo tehny kauppaansa, mutta ehkä joskus...

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi