Lue keskustelun säännöt.
Ärsyttääkö muita tuo Subin ja Maikkarin joka paikassa äänessä oleva mies?
31.12.2006 |
Puhuu lähes jokaisen ohjelmaesittelyn ja monessa mainoksessa puhuu. Juuri äsken puhui sekä Elisan mainoksessa että mainostaessaan tulevia Bond-elokuvia. Ärsyttävää vaikka ihan ok ääni, mutta kun sitä kuulee joka helvetin paikassa...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Voisi asiat olla huonomminkin;
Ajatteles jos äänessä olisi joku tekopirteä lässyttävä nainen.