Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö muita tuo Subin ja Maikkarin joka paikassa äänessä oleva mies?

Vierailija
31.12.2006 |

Puhuu lähes jokaisen ohjelmaesittelyn ja monessa mainoksessa puhuu. Juuri äsken puhui sekä Elisan mainoksessa että mainostaessaan tulevia Bond-elokuvia. Ärsyttävää vaikka ihan ok ääni, mutta kun sitä kuulee joka helvetin paikassa...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
31.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi asiat olla huonomminkin;

Ajatteles jos äänessä olisi joku tekopirteä lässyttävä nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi