Lue keskustelun säännöt.
William on näköjään ottanut paitansa suoraan paketista, silittämättä sitä
30.04.2011 |
http://www.iltasanomat.fi/
on tuossa ekana kuvana tällä hetkellä... samanlaiset taitokset kuin kaupan uusissa paidoissa ;)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
silittämässä ne paidat ettei niitä tarvitsisi tuonnäköisinä ylle vetää...