Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jos pvk, maksa, sappi, kilpirauhas, haima, virtsa, uloste kokoeet ok, voiko syövän pois sulkea?

Vierailija
05.01.2007 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

100% toista pois sulkeva.

Vierailija
2/13 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä myös päinvastoin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen menossa suolitähystykseen ja vatsatähystykseen..



vaikka kaikki arvot on ok. lääkäri mulla oli sitämieltä että pitäisi vaan syödä säännöllisesti ja liikkua. mutta ite tahdoin vielä nuo tarkastukset kun ei ole oiken mikään auttannu.

Vierailija
4/13 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun kaverilla oli vatsahaava ja samat oireet kuin mulla. joten varmaan ihan hyvä et tähystävät. ja voi syöpä pelon unohtaa.

Vierailija
5/13 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voidaan nimittäin ajatella, että jos syöpä olisi ihmisellä kasvanut niin suureksi että aiheuttaisi kipu- tms. oiretta, se näkyisi myös verikokeissa esim. senkassa ja/tai CRP:ssä (tai maksa-arvoissa tai haimaentsyymeissä, jne), tai ulosteesta olisi löytynyt verta.



Vatsavaivat on tosi tavallisia, ja vain pienessä murto-osassa kyse on jostakin vakavasta noiden tutkimusten jälkeen. Vuotava mahahaavakin on ulosteen veritutkimuksella tullut poissuljettua.



Tällä selostuksella koitan saada sinut olemaan stressaamatta turhaan :) sillä sekin on elämänlaatua huonontavaa ja voi pahentaa vatsaoireitasi..



t. lääkäri

Vierailija
6/13 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lakstoosiintoleranssi, keliakia. allergioita?



meinaan no 2 ekaa aiheuttaa epämääräisä vatsakipuja, varsinkin keliakia. ja esim mulla mun vilja-allergia sekä sinappiallergia aiheuttaa vatsa juttuja ja välillä suorastaan v--- mäisen kipeitä. Ja mullakaan ei missään muissa kokeissa ollut mitään paitsi allergia ja laktoosi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja röyhtäily olla syövän oire?

Vierailija
8/13 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole laihtunut eivätkä ulosteesi ole mustia, ja jos kuitenkin pärjäilet vaivasi kanssa ilman mitään tai normaalilla happolääkityksellä, voit mielestäni olla rauhallisin mielin ja koittaa etsiä helpotusta ruokavaliosta (kahvi pois ensin?).



t. lääkäri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ymmärrä...

Vierailija
10/13 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. lääkäri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuotiaalla on vatsa/suoli tms syöpää. on yleensä vanhemman väen tauteja nuo ruuansulatus juttujen syövät.





Anoppini juuri kuoli paksusuolensyöpään 78 vuotiaana.

Vierailija
12/13 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä voi johtua pistävä/vihlova kipu vasemmalla alavatsassa, tuntuu lähes päivittäin silloin tällöin jo 1kk ajan? Ei kestä kauaa kerrallaan, sellaisia vihlaisuja silloin tällöin. ei oikeastaan muita oireita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa mikä olisi syynä, mutta tarjoan esim. ohutsuolen mutkaa siellä päin joka helposti venyttyy ilmavaivoista. Ohimenevyys sopisi ilmaan. Suolen venytyskipu voi olla kovaakin, kuitenkin vaaratonta. Voithan mennä ajanvarausajalla lääkärille, jos toivot tarkistusta, miksipä ei voisi olla myös munasarjakysta (=vesirakkula).



t. lääkäri, joka tämän jälkeen poistuu nukkumaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän