Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Suunnittelin jo yo-menunkin valmiiksi,
10.04.2011 |
lähes kaikki voi tehdä etukäteen tai esivalmistella valmiiksi ja pakastaa.
Lohi- ja pororullaa väinämöisen palttoonnapeilla tai krustadeilla
Liha- ja kalavoileipäkakut
Kasvispiiraat
Briejuustokolmiot + viinirypäleet
Leipäjuustoa, lakkahilloa
Mangohyytelökakku
Valkosuklaa-limekakku
Vadelma-täytekakku
Hedelmävartaat
Ylioppilaat
Alkumaljana fresita
Juomana kahvi/tee, mehu, hedelmäinen alkoholiton booli
Jätän tällä kertaa pullat ja kuivat kakut pois.
t. Tuo juhlapähkäilijä
Kommentit (3)
vielä. Yhtään ei olla vielä puhuttu juhlista ja nyt lopetan stressaamisen sen asian suhteen. ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ethän aiheuta sille yhtään enempää stressiä?