Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meinaan mennä pistään botoxia otsaan. ikää 33v

Vierailija
10.04.2011 |

Vai onko noihin jotain ikärajoja? Nää otsaan ilmestyneet hulirypyt ärsyttää.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaan, jos rypistelet otsaasi esim. siksi, että yläluomesi roikkuvat, botox ei ole kovin hyvä juttu, koska sitten et voi enää kohotella luomiasi.

Otsarypyt saa pois myös sitkeällä jumpalla.

Vierailija
2/7 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

otsaasi 2 kertaa vuodessa? tulee aika kiva pullea kiiltävä otsa, tosi luonnollisen näköinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuu sitten kertomaan mikä oli lopputulos, jooko

Vierailija
4/7 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on laitettu botuliinia mm otsaan, en ymmärtänyt tuota kommenttia "pulleasta, kiiltävästä otsasta", ei se minulla kyllä ole muuta tehnyt kuin poistanut vaakajuonteet otsasta (ellei kirjoittaja taas sekoita täyteaineita botoxiin). Ei ole ikärajaa (olen itse 40v) ja on tosi tehokasta.

Vierailija
5/7 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä että kyllä minulla otsa ja kulmakarvat liikkuvat ihan normaalisti, vain juonteet on poissa. Nykyään botox ei ole enää sama asia kuin 90-luvulla jolloin lihakset lamautui täysin.

Vierailija
6/7 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sit huolehtis ihosta hyvin. Jostakin luin ett näin vois päästä alkavista rypyistä eroon. Siis nuo otsan rypyt joutus lepään vuoden niin varmaan silottuisivat kun vuoden olsin rypistelemättä otsaa.

Vierailija
7/7 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihotautilääkärillä itse ottamassa pistokset, häne selitti silloin ennen ensimmäistä laittoa mulle pitkään ja perusteellisesti asiaa jotta sain tehdä päätökset tietoon perustuen. Hän sanoi minullekin just tuosta asiasta että botuliini enneltaehkäisee myös uusien ryppyjen syntymistä eli kun ei rypistele koko ajan sitä otsaa niin ei silloin ryppyjäkään synny.

t: 7/8

Ja sit huolehtis ihosta hyvin. Jostakin luin ett näin vois päästä alkavista rypyistä eroon. Siis nuo otsan rypyt joutus lepään vuoden niin varmaan silottuisivat kun vuoden olsin rypistelemättä otsaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan