Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eiks lomarahat pitäis saada ennenkuin loma alkaa?

Vierailija
15.12.2006 |

Vai onko siitä jotain säädöstä tehty, eli halutessaan työnantaja voi maksaa vasta vaikka normaalina tilipäivänä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saan lomarahan kerran vuodessa, tiettynä päivänä. Vaikka lomani ei edes olisi silloin.

Vierailija
2/3 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli rahat olis pitänyt sen mukaan tulla tilille tänään. Ei siinä mitään, mut olen ajoittanut kaikki velat ja Visat ton mukaan ja nyt menee luottotiedot vielä parhaimmassa tapauksessa...



Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loma-ajan palkka ttas voidaan maksaa joko loman alkua edeltävässä palkassa tai esim kaikille kesäkuussa. Talviloman palkka maksetaan monissa firmoissa helmikuun palkassa riippumatta siitä milloin loma pidetään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän