Lue keskustelun säännöt.
Onko kellään muulla sellanen anoppi
15.12.2006 |
jolle saa yksinkertasimmatkin asiat selittää vähintään kolme kertaa?? Aaargh että menee hermot välillä ku se ei tajua mistään mitään.
Kiitos ku sain avautua.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla