Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten se graavilohi maustettiinkaan?

Vierailija
22.12.2006 |

kiitän ja kumarran neuvoista



Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painon alla riittää yön yli ja sitten kaadetaan suolaliemi pois. Mausteiksi suolan ja sokerin lisäksi valkopippuria myllystä, tuoretta tilliä ja rosee-pippuria.



Ennen leikkaamista voit valella parilla ruokalusikallisella konjakkia ja antaa vaikuttaa n. 20 min.



Nami nam!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi