Lue keskustelun säännöt.
Poika haluaa pitää pelkät poikien juhlat (6v-synttärit).
22.12.2006 |
Voiko siis samasta sisarusparista jättää tytön kutsumatta? Jotenkin tuntuu väärälle, mutta toisaalta pitäisi päivänsankarin toivettakin kuunnella...
Kommentit (6)
alkavat tytöt ja pojat juhlia erikseen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Uskallan siis kutsua kaveriperheestä pelkästään pojat.
ap
Osaavat sitten itse kertoa tytölleen oikean syyn ja keksiä hänelle muuta mukavaa tekemistä synttärien ajaksi.
Nyt poika ei halua tyttöjä juhliinsa.
ap, joka miettii kuinka monella vanhemmalla menee asiasta herne nenään
Jos vanhemmat eivät ymmärrä sitä niin sitten se on heidän ongelmansa.
Kutsumatta jäänyt sisko saa kuitenkin kutsun jonkun kaverinsa prinsessasynttäreille sitten aikanaan...