Lue keskustelun säännöt.
Mitä puette päälle lapsille ulos näillä keleillä?
Kommentit (2)
alla vaan sukkikset/ohuet colleget, t-paita ja trikoopaita.
pipo ja hanskat...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisään alla vaan sukkikset/ohuet colleget, t-paita ja trikoopaita.
pipo ja hanskat...
satoi pyryttämällä, mutta kamalan kylmä ei ollut kuitenkaan, lumi oli vähän märkää