Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kiinteistönvälittäjiä linjoilla?

Vierailija
05.01.2007 |

Kerrotko mitkä ovat työsi plussat ja miinukset?! Millaiset työajat ja mikä palkka? Onko työajoissa joustoa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse KV, vai miksi olet sitä mieltä, ettei ole perheellisen hommaa?!

Vierailija
2/3 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

monet on pelkällä provisiopalkalla ja asuntonäyttöjä on usein iltaisin, siis paitsi julkisia, myös yksityisiä. Sunnuntain on käytännössä aina kiinni, lauantaina monet pitää vapaata. Eli toisella pitää sitten olla valmiudet hoitaa lapsia tuolloin ja perheen yhteinen aika on kortilla.

En ole itse, mutta serkkuni on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

6

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä