Lue keskustelun säännöt.
Onko kiinteistönvälittäjiä linjoilla?
05.01.2007 |
Kerrotko mitkä ovat työsi plussat ja miinukset?! Millaiset työajat ja mikä palkka? Onko työajoissa joustoa?
Kommentit (3)
monet on pelkällä provisiopalkalla ja asuntonäyttöjä on usein iltaisin, siis paitsi julkisia, myös yksityisiä. Sunnuntain on käytännössä aina kiinni, lauantaina monet pitää vapaata. Eli toisella pitää sitten olla valmiudet hoitaa lapsia tuolloin ja perheen yhteinen aika on kortilla.
En ole itse, mutta serkkuni on.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Oletko itse KV, vai miksi olet sitä mieltä, ettei ole perheellisen hommaa?!