Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mika joululaulu? Joulu on taas, riemuitkaa nyt, poika on teille tana yona syntynyt, toivo kansoille maan, paaskoot vangit vankiloistaan jne. Ihana kappale

Vierailija
22.12.2006 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana laulu onkin!

Vierailija
2/3 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin upee, ihan itkettää välillä sitä kuunnellessa. Muistaakseni sanat on Pekka Simojoen (se riparilaulujen sanoittaja)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkoon joulu



Niityllä lunta, hiljaiset kadut,

taakse jo jäänyt on syksyn lohduttomuus.

Muistojen virta, lapsuuden sadut.

Sanoma joulun on uusi mahdollisuus.



Ref: Joulu on taas, riemuitkaa nyt.

Lapsi on meille tänä yönä syntynyt.

Tulkoon toivo kansoille maan, pääsköön vangit vankiloistaan.

Uskon siemen nouskoon pintaan, olkoon rauha loppumaton.

Joulu on taas, kulkuset soi. Jossakin äiti lasta seimeen kapaloi.

Tulkoon juhla todellinen, tulkoon Jeesus Herraksi sen.

Tulkoon rakkaus ihmisrintaan, silloin joulu luonamme on.



Tahtoisin päästä paimenten mukaan,

unohtaa kiireen ja melun rasittavan.

Aamu kun koitti, tiesikö kukaan,

tuo yksi joulu sai muuttaa historian.



Ref



Ikuisen joulun, jos tahdot löytää,

sydämes avaa ja kohtaat Vapahtajan.

Et löydä juhlaa, et joulupöytää,

löydät vain seimen ja tallin koruttoman.



Ref