Lue keskustelun säännöt.
Älkää vaan nyt kertoko itsestänne kovin tarkkoja
12.09.2010 |
kuvauksia täällä.Herran ties kuka siellä kyselee.
Palstalla pyörii ehkä tietokonetta käyttäviä yli 50v miehiäkin?
Tiedän että täällä on treffattu,sovittu treffit ja tavattu.Se jäi siihen yhteen tapaamiseen.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Etkö mitään pahempaa keksinyt kuin yli viisikymppiset miehet...
Ajattele! Useimmat heistä ovat isiä, monilla on vielä lapset kotona ja heitä ehkä kiinnostaa lastensa asiat ja muiden ihmisten näkemykset :D