Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keksin herkullisen "italialaisen" leipäkonereseptin:

Vierailija
26.08.2010 |

5dl vettä

7dl vehnäjauhoja

1dl vehnäleseitä

1,5tl leivinjauhetta

1tl suolaa

2rkl juoksevaa Flora Culinessea

1dl siemeniä (auringonkukan, pinjan ja kurpitsan)

1dl juustolastuja (sellaisia salaattin tarkoitettuja, onkohan jotakin parmesanin tapaista

mustia oliivirenkaita

valkosipulirouhetta

oreganoa



Tuli niin taivaallisen hyvää, että voisi tarjoilla vieraillekin! Kokeilkaapa itse vaikka sämpylätaikinaa samalla idealla.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkin kokeilla :)

Vierailija
2/4 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei leivinjauhetta vaan kuivahiivaa! Jos leivotte käsin, hiivaa saa olla enemmänkin!!!!



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisikohan 1kg tuolle ohjeelle sopiva?

Vierailija
4/4 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuntanut jauhojen määrän summamutikassa deseiksi, kun keittiövaaka on rikki.



Laitoin myös enemmän tuota kuivahiivaa kuin ohjeissa yleensä (1tl) ja kohosi paljon paremmin.