Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka moni välttelee miestään? ov

Vierailija
18.08.2010 |

siis juuri nyt, olemalla koneella keskellä yötä eikä oman ns.kullan vieres...



nim. vielä viime riidasta vihainen

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Ensin meinasin että on kiihkeetä seksiä mutta se tuliki syömään kalakukkoa sohvalle ja kuulosti siltä ku se olis lipitelly pimpsaa ja tuli kuvottava olo. MINÄ.

Vierailija
2/14 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, minulla on oma rauha lukea tai surffailla. Mies tehköön mitä huvittaa. Avioliitto on kuitenkin kulissi siihen saakka, kun lapset täyttävät 18. Niin kauan olen luvannut kestää, vaikka siihen on vielä 14 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee mieleen, että olisiko parempi pysytellä sinkkuna...

Vierailija
4/14 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi käsittää miten kukaan voi elää kulissiavioliitossa. Sehän on sun OMAA elämää ja kerran täällä vaan ollaan!! Miten voi olla niin halukas luopumaan omista tarpeista ja unelmista..?? Paljon voimia jos meinaat 14v vielä feikkailua jatkaa ja toivottavasti on elämäniloa jäljellä aitten sen jälkeenkin.

Vierailija
5/14 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUN VITUTTAA...AAARGGG



Mies ja poika nukkuu...

Vierailija
6/14 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä lapsesi huomaavat jos ette ole onnellsisia.

minäkin huomasin, meillä ei koskaan tapeltu, kaikki oli "normaalisti." kun olin 14v ja ero tuli, ei tullut ollenkaan yllätyksenä, olin helpottunut.

älkää aliarvioiko lapsia! ymmärrän kyllä ajatuksesi ja se on kaunis. eikö teidän ongemia voisi koittaa selvittää vai onko "peli menetetty" ?

Ihanaa, minulla on oma rauha lukea tai surffailla. Mies tehköön mitä huvittaa. Avioliitto on kuitenkin kulissi siihen saakka, kun lapset täyttävät 18. Niin kauan olen luvannut kestää, vaikka siihen on vielä 14 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin me ei kyllä olla riidoissa. Miehellä on vaan kova flunssa. Meidän molemmat muksut on yökylässä kavereilla ja mä ajattelin mennä nukkumaankin jommankumman sänkyyn. Viime yö meni jo harakoille kun yks välillä yski hulluna ja välillä niisteli nenäänsä.



Mies on ollut nukkumassa jo pari tuntia.

Vierailija
8/14 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mies haluaisi taas pillua vaikka on saanut kahtena yönä peräkkäin. Kerro ap lisää omasta tilanteestasi. Kauanko ap aiot valvoa?

Vierailija
10/14 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aion valvoa kunnes laps herää syömään (on 5kk). ei oltu suunniteltu lasta, tai yhdessä asumista, mutta rohkeasti vaan yhdessä lähdettiin tähän. nyt oon vaan nii poikki kun kaikki on vaan mun harteilla - lapsi, kämppä, ruoka, ja sit pitäis jaksaa olla iloinen, hieroa ja hoitaa häntä ja vielä pannakin!?



en kestä. ollaan puhuttu erosta. hän tuli kotiin muttei nukkunut samassa sängyssä pari yötä. sitten yhtäkkiä vaan toissayönä palaakin viereeni. ei olla puhuttu. hän ilmestyy kotiin vasta yöllä.



mutta en aio riidellä. en helvetissä enää anna hänelle tilaisuutta syyttä mun nalkutusta tms vaikka hän vain ei ole valmis isäksi. häntä ei huvita yrittää (tai no, varmaan vaan pelkää) enkä minä pysty häntä auttamaan.



vituttaa koko tilanne. lisäksi meidät pn perheen kutsutte tutuille ja hänen perheensä luokse, ei mua huvita mennä teskeentelemään että kaikki on ihanasti. etten ole katkera siitä ettei hänelllä riitä kärsivällisyyttä rauhoittaakseen lastansa tämän itkiessä yöllä, eikä kiinnostusta kodin siisteyden ylläpitoon.



äh. väsytti äsken mutta se meni jo ohi. jos ei laps pian herää, niin kai sitä on koitettava mennä nukkuu. huomenna taas pitkä päivä yksin vauvan kaa.



kiitos sulle joka vastasit. vaik oishan sitä voinut muutenki kirjoittaa, mutta jotenki tuntuu helpommalta et kirjoittaa jolleki, vaikka täälllä av:la ollaanki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ei omassanikaan kehumista ole. Kauanko ap valvot vaikka vauva ei vielä heräisikään? Mä käyn ihan just nukkumaan mies nimittäin kuorsannut raskaasti jo 30min enkä usko että olisi jaksanut noin kauan esittääkkään vaikka sekin kyllä on nähty. Kiva kuulla että musta oli kerrankin apua muuallakin kuin sängyssä. T:3

Vierailija
12/14 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei yhtään tekis mieli sen viereen, mutta pakko kai se on. eiköhän se tästä.



hyviä öitä vaan sinne!



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisiti palvelukse, jos reilusti eroaisit sen sijaan, että hitaasti kidutat miestä tuolla typeryydelläsi.

Vierailija
14/14 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toki työssäkäyvä voi illalla olla lapsen kanssa, viihdyttää jne. että toinen saa vähän omaa aikaa.



Jos asutte kerrostalossa, niin ei tuota kotityötä nyt niin mahdottomasti voi olla...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän