Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Hilda vai Tilda?
Kommentit (5)
Tilda on vaikeampi ääntää, siitä tulee helposti Tilta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tosi nätti nimi. Tulis meidän tulevalle tyttärelle, mutta kun sukunimessä on D niin menee liian vaikeeks...
Hilda on sellainen piika-Hilta jostain vanhasta elokuvasta. Se on siis minun mielikuvani. Tilda on kaunis nimi.
Ehdottomasti Hilda! On kaunis, herkkä suomalainen nimi. Tilda väkisin keksitty kylmä ja kova. En tykkää ollenkaan.
Alue: Aihe vapaa
On pienen ja kauniin tytön nimi. Sellaisen sirokroppaisen ja nukenkasvoisen.