Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
HK Ruokatalojen johtajan, Leijan, mielestä ruoan hinnalla on vara nousta.
15.08.2010 |
Ruoan hintaa ollaan siis jälleen nostamassa, tällä kertaa huonojen satojen vuoksi. Kohta nousevat myös sähkölaskut, sillä säköyhtiöparat ovat joutuneet korjailemaan myrskyvaurioita. Haluaisin nähdä sen päivän, jolloin jo saavutettuja hintoja alennettaisiin ilman mitään veroaleja jne..
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010081512186244_uu.shtml
Kommentit (2)
ole enää omavaraisia... Tässäkin on yksi syy, miksi esim. lihan hinta nousee: http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2010081512191835_ul.shtml
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
heittää sitä pois ihan mielettömiä määriä.