Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Voiko murrosikäinen tyttö oikeasti olla noin vetelä vai onko tää jotain muuta?
22.08.2010 |
Mulla palaa ihan kohta hihat tuon kanssa.
Mitään se ei tee silloin kun pitäis vaan lahoo läppärin edessä. Joo, läppäri on toki tärkeä yhteydenpitoväline mutta kun ainut mitä tää läppärillä tekee, on animen katsominen youtubesta.
Kommentit (2)
yksinkertaista. Sen saa takaisin kun tekee osansa kotitöistä tai mitä nyt haluatkaan tekevän.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Se on ihan normaalia, sillä murrosiässä ei aina huvita tehdä mitään, löhöillä ainoastaan.