Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko pakastin rikki?
05.08.2009 |
Kyseessä UPO jääkaappi/pakastin-yhdistelmä ja jääkaapin lämpotilan pitäisi olla lähes nollassa, jotta pakastimessa olisi -18. Jos jääkaappi on normaalilämpöinen, niin pakastimessa on vain -14. Erillistä säätömahdollisuutta ei ole. Kyseessä uusi kaappi, mietin että kehtaanko soittaa taas huoltoon ja valittaa. Asumme vuokralla, joten itse en joutuisi maksamaan korjausta. Voiko se olla rikki, vai voiko tuollaista -14 olla pakastimessa, vai meneekö ruoat pilalle? Olen vähän ulalla nyt.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Miten ei voi olla kuin yhteinen säätö jos 2 kaappia..??omg