Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aitolahti ja Berg

Vierailija
02.10.2009 |

Aitolahti ja Berg toivottavasti maksavat itse oikeudenkäynti kulunsa. Aivan naurettavaa, että tällaiseenkin asiaan joutuu tuomioistuin käyttämään aikaansa. Ja miksi puhutaan kohuKAUNOTTARISTA? Aika säälittäviä esimerkkejä viimeisen päälle pyntätyistä tyrkyistä. En osaa nähdä mitään kovin kummoista kummassakaan.

Kommentit (5)

Vierailija
2/5 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun näin tuttavallisesti kommemtoit?



itse en tosin yhtään tiedä, että mistä tässä on kysymys. lienevätkö jotain tv-julkkiksia.



luopukaa telkkarista, se tekee hyvää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupeaa jo väkivaltaiseksi kun tuntee olonsa uhatuksi...voi nolooooooooo

Vierailija
4/5 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aitolahti ja Berg toivottavasti maksavat itse oikeudenkäynti kulunsa. Aivan naurettavaa, että tällaiseenkin asiaan joutuu tuomioistuin käyttämään aikaansa. Ja miksi puhutaan kohuKAUNOTTARISTA? Aika säälittäviä esimerkkejä viimeisen päälle pyntätyistä tyrkyistä. En osaa nähdä mitään kovin kummoista kummassakaan.


Wtf? Mistä ihmeestä puhut?

Vierailija
5/5 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en itse oikeestaan tiijä mitä se esko siinä näkee, kun on niin äkkipikanen akka. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän