Aitolahti ja Berg
Aitolahti ja Berg toivottavasti maksavat itse oikeudenkäynti kulunsa. Aivan naurettavaa, että tällaiseenkin asiaan joutuu tuomioistuin käyttämään aikaansa. Ja miksi puhutaan kohuKAUNOTTARISTA? Aika säälittäviä esimerkkejä viimeisen päälle pyntätyistä tyrkyistä. En osaa nähdä mitään kovin kummoista kummassakaan.
Kommentit (5)
kun näin tuttavallisesti kommemtoit?
itse en tosin yhtään tiedä, että mistä tässä on kysymys. lienevätkö jotain tv-julkkiksia.
luopukaa telkkarista, se tekee hyvää!
Rupeaa jo väkivaltaiseksi kun tuntee olonsa uhatuksi...voi nolooooooooo
Aitolahti ja Berg toivottavasti maksavat itse oikeudenkäynti kulunsa. Aivan naurettavaa, että tällaiseenkin asiaan joutuu tuomioistuin käyttämään aikaansa. Ja miksi puhutaan kohuKAUNOTTARISTA? Aika säälittäviä esimerkkejä viimeisen päälle pyntätyistä tyrkyistä. En osaa nähdä mitään kovin kummoista kummassakaan.
Wtf? Mistä ihmeestä puhut?
en itse oikeestaan tiijä mitä se esko siinä näkee, kun on niin äkkipikanen akka. :D
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009100210356118_uu.shtml