Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan laittanut purkan pöydän alle kun ei ole ollut

Vierailija
05.08.2009 |

muuta paikkaa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteella. Keväällä oli sitten aina pulpettiensiivouspäivä, jolloin niitä möykkyjä revittiin pulpeteista pois. Oli siis joku muukin niitä sinne laittanut. Yöks.

Vierailija
2/10 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nykyään laukussa on aina joku joutavanpäiväinen kuitti tai lappu, jonka mutkaan purkan voi mytätä siihen saakka,että pääsee roskikselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä mitenkään keksi, miten moinen voi kenellekään tulla edes mieleen. Inhosin niitä purukumeja silloin yläasteellakin

Vierailija
4/10 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina luulisi jonkun lapun löytyvät mihin purkan voi kääriä. repäisen vaikka lehdestä tms. viimeisenä keinona nielaisen purkan jos vaihtoehtoja ei ole. siis joku pöytään liimaaminen tai kadulle heittäminen eivät mielestäni ole edes vaihtoehtoja.

Vierailija
5/10 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos purkan jauhamisesta tunnilla jäi jälki-istuntoon ja pulpetinaluset olivat muutenkin täynnä niitä mällejä.

enkä mitenkään keksi, miten moinen voi kenellekään tulla edes mieleen.

Vierailija
6/10 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ne samat ihmiset, jotka ei pese paskalla käynnin jälkeen käsiään, niistää paidanhihaan ja liimailee roskia pöydän alle. Toivottavasti meille ei koskaan eksy kylään tollainen purkan liimailija, vois mennä tältä mammalta herne vähän nekkuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti meille ei koskaan eksy kylään tollainen purkan liimailija, vois mennä tältä mammalta herne vähän nekkuun.

Olen varma että suuri osa ystäväpiiristäni yläasteella liimaili purkkia pulpetteihin ja ihan kunnon kansalaisia (esim. pappeja, kotiäitejä, lääkäreitä ja DI:tä) meistä on tullut. Emme tietenkään teidän pöydän alle niitä enää näin aikuisina liimailla.

Vierailija
8/10 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskonut, että sitä tekivät vain ne nenää kaivavat, vähän epäsiistit ja yksinkertaisen oloiset tyypit.



Mä olen tehnyt kaikenlaista tyhmää nuorena, mutta kaikenlainen vahingonteko, ilkivallan teko tai muiden ihmisten vahingoittaminen on silti ollut mielestäni aina tosi typerää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos roskista tai paperia tms. ei ole ollut, niin olen nielaissut purkan mieluummin. Ikinä en ole lytännyt sitä minnekään.

Vierailija
10/10 |
05.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nielen mielummin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme