Lue keskustelun säännöt.
Onko teillä kellään
03.08.2009 |
kuntopyörää tai jotain stepperiä? Meneekö niihin innostus alkuhuuman jälkeen? Auttaako ne koko kropan esim. kiinteyteen? Pakaroihin?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla