Purra räkyttää Facebook julkaisunsa kommenteissa
Riikan julkaisussa sanottiin, että ihmiset ostavat parempaa leipää ja asuntokauppakin vilkastuu.
Yllättäen kommenteissa häntä vähän haastettiin ja herne oli nenässä ja edelliset hallitukset nostettu tikun nokkaan.
Käykää lukemassa itse. Mun piti laittaa estoon mokoma akka.637
Kommentit (14)
Onko Riikkuli jo selvinnyt kommentoimaan päivänpolttavia uutisaiheita.
Vierailija kirjoitti:
Riikka huumetesteihin.
Aivan on kyllä sekaisin hän. Huolestuttavaa.
Psykkinen häiriö pahenee. Olisko tullut pm:ltä tukkapöllyä Trumpin jumaloinnin takia?
Oli huonovointisen näköinen tämä nainen eduskuntalähetyksessä.
Onko muuten Ritu, tuo pervoilun vanha ystävä, esittänyt mielipidettä Erikan Ich Komme-kappaleesta?
Vierailija kirjoitti:
Riikalla on vaikeaa. Viinitonkka auki, hörps
"Ryybs & narcs"
Vierailija kirjoitti:
Onko muuten Ritu, tuo pervoilun vanha ystävä, esittänyt mielipidettä Erikan Ich Komme-kappaleesta?
Ai tyyliin "ich komme nicht, Niemals"?
Jos ei sillä ole alapää (keskenmenot) eikä yläpää (tiedätte kyllä) kunnossa niin miten se muka tulis.
Vierailija kirjoitti:
Kyselytunnilla riikka mesosi lähes yläosattomissa.
Vierailija kirjoitti:
Riikka lainasi jossain puheessa joskus Erikan syntisten pöytä-kappaletta. Ihan hyvin tuota ich kommeakin voisi käyttää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai tyyliin "ich komme nicht, Niemals"?
Jos ei sillä ole alapää (keskenmenot) eikä yläpää (tiedätte kyllä) kunnossa niin miten se muka tulis.
Mun mielestä tällainen menee vähän yli
🇺🇦🇮🇱
"Riikan julkaisussa sanottiin, että ihmiset ostavat parempaa leipää ja asuntokauppakin vilkastuu."
Siis koska talous elpyy.
On jo VTtu aikakin. Ei voida kyllä tästä hallitusta kiitellä. Enemmänkin ovat pitkittäneet taantumaa