Lue keskustelun säännöt.
Talvirenkaat vaihdettu ja loppuviikosta vaihdan taas kesärenkaat, jos on tarvis.
11.10.2009 |
En ymmärrä sitä kauheeta haloota renkaidenvaihdosta, eihän toi ole homma eikä mikään.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla