LA. 04/10, haluaisin 2009 äitiyspakkauksen
Jos haen äitiyspakkausta heti kun se on mahdollista, vissiinkin joulukuussa, niin silloinhan meillä on mahdollisuus saada tämän vuoden pakkaus, eikö totta?
On aikas kiva:)
Kommentit (12)
Meillä oli laskettu aika 05/08, ja 07 pakkaus tuli, aletaan jakamaa vasta viikolla 25 tai jotain...
Ylimääräisen makuupussin saa esim. Finlayssonin tehtaanmyymälästä.
:-)
Meillä muuten esikoinen syntyi kesäkuussa kesä eräänä, ja saimme silloin kyseisen vuoden paketin.
Ap
<a href="http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=117390155" alt="http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=117390155">http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=117390155</a>
Kympin mä voisin siitä maksaa!
Ap
saat varmasti nyt jaossa olevan pakkauksen.
Yleensä tuo pakkaus vaihtuu toukokuussa.. Aikaisempina vuosina vaihtunut vko:lla 20 noin.
Eli haet kuitenkin pakkausta jos aikaisemmin ja
saat sen paljon ennen huhtikuuta.
Esikoisella la oli toukokuun alussa, sain edellisen pakkauksen vaikka olisin mielelläni ottanut sen seuraavan.. Toinen lapsi la oli heinäkuussa, olisin saanut vanhan pakkauksen tai ehkä tosi hyvällä tuurilla uuden.. mutta en hakenut ollenkaan :D
Tuo makuupussi vaan on niin soma:)
Ap
varmaan kannattaa soitella niihin, mutta saat tosiaan joka tapauksessa tän vuoden pakkauksen. Viime vuosina uutta on alettu jakaa tosiaan vasta toukokuussa
tämän vuoden makuupussi jostain HALVALLA tai ilmaiseksi. Huuto.netissä 40€ hintapyyntö, huh!!
Vihjeitä, mistä voisi saada makuupussin?
Ap