Lue keskustelun säännöt.
Haloo Kuusamolaiset, löytyykö sieniä?
31.07.2009 |
Ensi viikko vietätään siellä ja intohimoisena sienestäjänä kiinnostaa kannattako lähteä "metsälle"?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla