Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko raskaana ollessa syödä punaviinikastiketta tai fondueta?

Vierailija
27.09.2009 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-luvulla lääkärit määräsivät konjakkia supistuksiin. Sinä kyselet punaviinikastikkeesta.

Käytä järkeäsi, parempi sille tulevalle lapsellekin.

Vierailija
2/3 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

punaviinikastikkeen viinin alkomaholi haihtuu kuumennettaessa. (alkomaholin kiehumispiste n.78 astetta, veden n. 100 NTP-olosuhteissa)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä törppö. Joo varo, tulee fas-lapsi. Myös jos syöt liköörikonvehteja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä