Lue keskustelun säännöt.
Huutiksesta: voiko korotusautomaatin ottaa pois päältä?
19.10.2009 |
Olen siis laittanut korotusautomaatin yhteen kohteeseen, mutta tulin katumapäälle. Saanko sitä millään enää pois?
EI moralisointia kiitos. Ostan toki tuotteen jos sen saan, mutta tuli toinen parempi, jonka haluaisin mieluummin.
Kommentit (3)
Enste ollu automaatti jollain ja sitten hups onkin joku 0-palautteen uusi käyttäjätunnus huutanut automaatin korotuksen yli. Jes..
Jää sitten rahat saamatta...?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
jos olet laittanut korotusautomaattiin esim. 40e ja huutosi on nyt 21, niin laita korotusaut. 22e. Näin olleen sinun korkein tarjous jää siihen 22 euroon.
laittaa itse seuraavankin huudon, ja siis tietty tällä kertaa ilman sitä automaattia. Multa ainakin on vahingossa lähtenyt tolleen kun yritin saada hintavarausta rikki. Vähänkö harmitti, kun samalla se mun korotusautomaatti häipyi enkä huomannut näin käyneen ja joku muu sai tuotteen halvemmalla kun mun automaatti olis ollut...